ח"כ קטי שטרית: "מבינים שהרפורמה אינה 'הכצעקתה"

    מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ קטי שטרית: "מבינים שהרפורמה אינה 'הכצעקתה"

    ח"כ קטי שטרית, חברת המו"מ בבית הנשיא על הרפורמה ב'מהדורת סוף השבוע': זה מה שזעק יריב לוין: האופוזיציה צועקת שהמדינה הולכת לדיקטטורה, מצד שני קוראים להידברות ומצד שלישי מעבירים חוקים משפטיים. זו צביעות. מצפה מלפיד וגנץ שיהיו אחראים, האנשים האלו דוגלים בטובתה של המדינה, במירכאות".

    מטה הליכוד • אילוסטרציה צילום: תומר נויברג, פלאש 90
    17:03
    06.05.24
    אבי יעקב No Comments on הפתעה בפוניבז': מונה ר"מ חדש וצעיר משושלת מיר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ קטי שטרית, הליכוד לאיתי גדסי ויענקל'ה פרידמן, במהדורת סוף השבוע: "הרפורמה מורכבת מכמה נושאים, זה לא דבר שעובר במקשה אחת. הוועדה לבחירת שופטים היא חלק מזה, יש בחירת יועמ"ש, עילת הסבירות – גם הוגה הרפורמה יריב לווין לא חשב שהיא תעבור בשלמות"

    "יש את הקריאה הטרומית, עובר כמו שזה. אבל משם יש זמנים, יש ועדות. כל עוד מתקיימים דיונים בבית הנשיא. כל המפלגות הבטיחו לא להעביר את חוקי הרפורמה בעת הדיונים – אבל האופוזיציה הפרה את הכלל הזה. זה מה שזעק יריב לוין: האופוזיציה צועקת שהמדינה הולכת לדיקטטורה, מצד שני קוראים להידברות ומצד שלישי מעבירים חוקים משפטיים. זו צביעות".

    "מצפה מלפיד וגנץ שיהיו אחראים, האנשים האלו דוגלים בטובתה של המדינה, במירכאות". היא התייחסה לחשש מהתחדשות המחאות: "כולם מבינים כבר שזה לא 'הכצעקתה'. מעט אנשים יצאו למחאות אם יחזרו. כשהרפורמה יצאה לאוויר העולם יצא קמפיין מתוכנן שאורגן עוד קודם.ישבנו חודשיים בהידברות, עכשיו הציבור שבמרכז מבין שזה לא הרפורמה".

    "עצירה מוחלטת של הרפורמה לא תהיה. הרפורמה יכולה לעבור חלקית, מזערית או במלואה. אבל היא תעבור כי הציבור דורש אותה. המטרה של ערוצי התקשורת היא לדברר את המחאה. ישבתי בפאנל בערוץ 13, ישבו מולי בפאנל ארבעה אנשים וכולם השתמשהו במילה "פאשיסטים" נגד הממשלה"

    "יש ציבור רחב מאוד שאמרו לו ערב אחר ערב שנתניהו מושחת. תראו איך כל התיקים בבית המשפט נופלים". לגבי יוקר המחיה אמרה חברת הכנסת: "התקציב עבר, הוא תקציב טוב. הוא יוריד את יוקר המחיה, הערוצים האחרים אומרים אחרת, אבל לפחות אתם תסמכו עלינו".

    האזינו



    0 תגובות